|
Wypadło koło |
| Autor |
Wiadomość |
Jurczak
Gość
|
Wysłany: 2008-01-03, 01:41
|
|
|
Jechałem sobie wesoło moim trabantem 1.1 i parkując na parkingu po wjechaniu w zatoczkę nie ruszał po wciskaniu gazu. Myślałem że wjechałem w jakąś dziurę i ślisko ale po wyjściu okazało się że mam urwane lewe przednie koło to znaczy wyskoczyło i auto podpiera się na górnej części a dolna jest wysunięta na jakieś 20cm. Praktycznie 45stopni pochylone. Było już ciemno wiec poświeciłem telefonem by zobaczyć jak wygląda sprawa. Nie znam się na autach aż tak dobrze ale z tego co widzę to oś wypadła ze skrzyni a wachacz też wyskoczył i opadł na dół. Jednym słowem masakra. Dwa pytania w związku z powyższym padną teraz do wszystkich przyjaciół miłośników kochanego trabiego:
1 Co mogło być przyczyną tego (robiąc nim 31-go grudnia 300km z Gorzowa do Wrocławia rzucało mnie od czasu do czasu na boki, takie luzy w kierownicy myślałem)
2. Jaki (pi razy oko) będzie koszt naprawy tego. |
|
|
|
 |
Marcin & Marta
Gość
|
Wysłany: 2008-01-03, 08:58
|
|
|
Najprawdopodobniej wypadł sworzeń wahacza.Koszt nowego wahacza ok.250-300 zł albo regeneracja albo kup używany.Wymienisz sam bez problemów.Przy okazji wymień tuleje metalowo-gumowe wahaczy i sprawdź gumki osłonowe sworzni wahaczy (ja mam od Skody Favorit gumki za 3 zł szt.).
PozDDRawiam! |
|
|
|
 |
Jurczak
Gość
|
Wysłany: 2008-01-03, 11:01
|
|
|
| A da rade to jakoś poskładać żebym go chociaż doholował pod blok czy będę musiał wymieniać wachacz w centrum miasta? Zaraz jadę obejrzeć sprawę. Zrobię kilka zdjęć i wrzucę najwyżej. |
|
|
|
 |
wartborgini
Gość
|
Wysłany: 2008-01-03, 13:38
|
|
|
szok...
tak to jest jak się nie zwraca uwagi na stan auta...
byle do przodu, byle parę złotych przypadkiem nie wydać... a potem zonk...
ale nieeeee, trabcio jest suuuuper, mega niezawodny i ma duszę...
szkoda że właściciel duszy dla niego nie ma...
ciesz się żeś nie wpadł pod tira... |
|
|
|
 |
Jurczak
Gość
|
Wysłany: 2008-01-03, 15:30
|
|
|