Strona Główna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wypadło koło
Autor Wiadomość
Jurczak
Gość
Wysłany: 2008-01-03, 01:41   

Jechałem sobie wesoło moim trabantem 1.1 i parkując na parkingu po wjechaniu w zatoczkę nie ruszał po wciskaniu gazu. Myślałem że wjechałem w jakąś dziurę i ślisko ale po wyjściu okazało się że mam urwane lewe przednie koło to znaczy wyskoczyło i auto podpiera się na górnej części a dolna jest wysunięta na jakieś 20cm. Praktycznie 45stopni pochylone. Było już ciemno wiec poświeciłem telefonem by zobaczyć jak wygląda sprawa. Nie znam się na autach aż tak dobrze ale z tego co widzę to oś wypadła ze skrzyni a wachacz też wyskoczył i opadł na dół. Jednym słowem masakra. Dwa pytania w związku z powyższym padną teraz do wszystkich przyjaciół miłośników kochanego trabiego:

1 Co mogło być przyczyną tego (robiąc nim 31-go grudnia 300km z Gorzowa do Wrocławia rzucało mnie od czasu do czasu na boki, takie luzy w kierownicy myślałem)
2. Jaki (pi razy oko) będzie koszt naprawy tego.

Marcin & Marta
Gość
Wysłany: 2008-01-03, 08:58   

Najprawdopodobniej wypadł sworzeń wahacza.Koszt nowego wahacza ok.250-300 zł albo regeneracja albo kup używany.Wymienisz sam bez problemów.Przy okazji wymień tuleje metalowo-gumowe wahaczy i sprawdź gumki osłonowe sworzni wahaczy (ja mam od Skody Favorit gumki za 3 zł szt.).
PozDDRawiam!

Jurczak
Gość
Wysłany: 2008-01-03, 11:01   

A da rade to jakoś poskładać żebym go chociaż doholował pod blok czy będę musiał wymieniać wachacz w centrum miasta? Zaraz jadę obejrzeć sprawę. Zrobię kilka zdjęć i wrzucę najwyżej.

wartborgini
Gość
Wysłany: 2008-01-03, 13:38   

szok...
tak to jest jak się nie zwraca uwagi na stan auta...
byle do przodu, byle parę złotych przypadkiem nie wydać... a potem zonk...