|
[OT] Głośniki?? |
| Autor |
Wiadomość |
Strah
Gość
|
Wysłany: 2004-06-17, 09:04
|
|
|
Mam pytanko na które nie znalazłem odpowiedzi w archiwum .
Czy można przykleić głośnik do półki tylnym magnesem czyli skleic magnes z czymkolwiek zeby glośnik do tego kolwiek przymocowac? Czy głośnik będzie wtedy działał?? Nie znam się na tym więc jeśli moje pytanie jest strasznie głupie proszę o wyrozumiałość.
PozDDR |
|
|
|
 |
trabi23
Gość
|
Wysłany: 2004-06-17, 09:11
|
|
|
rozumiem ze nei chcesz dziurawic tylnej półki.....
przykleic mozna glosnik bedzie działał, ale nie bedzie grał tak jak powinien ze względu na brak obudowy |
|
|
|
 |
Strah
Gość
|
Wysłany: 2004-06-17, 11:03
|
|
|
widziałes kiedys cos takiego ?? a raczej czt słyszałes ? myslalem o przyklejeniu ich do sufitu ale nie wiem jaki nbedzie efekt
PozDDR |
|
|
|
 |
morti
Gość
|
Wysłany: 2004-06-17, 11:28
|
|
|
jesli nawet uda ci sie przykleic choc niewiem czym to bedziesz robil to wez pod uwage kilka spraw po 1.autko podczas jazdy drzy (a nasze drogi tez nie sa jak stol) po 2.glosnik aby grac tez wysyla fale dzwiekowe wiec tez drzy(chyba ze myslisz o gwizdkach cykaczach lub jak kto sobie nazwie glosniki wysokotonowe) wiec tak czy siak jest to dosc niepraktyczne rozwiazanie aczkolwiek moze w twojej wersji bedzie ladnie estetycznie i na dziurach nie odpadnie udrzajac cie w glowke ...pozDDRo rzycze powodzenia przy audio
ps.mam nadzieje ze chcesz te glosniki w srodku zamontowac a nie na zewnatrz :P |
|
|
|
 |
Strah
Gość
|
Wysłany: 2004-06-17, 11:43
|
|
|
chodzilo mi o to czy tak przymocowany glosnik bedzie grał a nie czy bedzie odpadal. Zakladajac ze jest takie spoiwo ktorym mozna magnes przytwierdzic na amen do plastiku czy glosnik bedzie wtedy normalnie funkcjonowal?
ps. "do morti" na zewnatrz ?! stary! o co ci chodzi ? ....no chyba ze to mialo byc smieszne w takim razie gratuluje poczucia humoru i pozDDRawiam goraca. |
|
|
|
 |
trabi23
Gość
|
Wysłany: 2004-06-17, 12:04
|
|
|
a czemu mial by nie grac??