Strona Główna CartoonTrabant v1.0
cartoon trabant polska 1.0

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Dłuższe szpilki 1.1 >> Help!
Autor Wiadomość
Luke
Gość
Wysłany: 2011-03-07, 20:23   

Zakupiłem jakiś czas temu felgi 4x98 Fiatowskie. Oczywiście szpilki w Trabancie są zbyt krótkie. Przestudiowałem już stare tematy na forum i doszedłem do tego że te które zamówię powinny być takie(nie znam się):
-średnica radełka 14,2 mm
-gwint M12 x1,5 (tak wyczytałem)

1. Jeśli ktoś ma dobre informacje to może mógłby to potwierdzić.
Czy te informacje wystarczą tokarzowi? Czy jeszcze czegoś brakuje?

2. Mam też wątpliwości co do długości jaką powinna mieć szpilka. Po założeniu koła na piastę brakuje mi tyle co szerokość nakrętki. Szpilka kończy się równo z felgą ani nie wystaje ani nie jest w niej schowana. Nie znam długości oryginalnej szpilki w Trabancie, ile powinna mieć moja? Na forum wyczytałem informacje 52mm i 60mm. Może tu też mi ktoś pomoże? :)

3. Czy nowe szpilki = nowe nakrętki czy mogą być te stare z Trabanta?

4. Czy zna ktoś przybliżony koszt szpilki(i ew. nakrętki jeśli trzeba)?

Uwagi mile widziane. Z góry dzięki za rady i podpowiedzi.

Chany
Gość
Wysłany: 2011-03-07, 20:34   

Szpilki z Wartburga dają radę w 100%, dostaniesz w sklepie z częściami do Wartburga, obejdzie się bez tokarza. I nakrętki pozostaną te same. Koszt 6zł za sztukę.

papieju
Gość
Wysłany: 2011-03-07, 20:50   

Ile tego potrzebujesz? I jaką długość potrzeba? Szabruję 1.3 na graty i być może miałbym tego trochę.

Piotr Kucharski (kuchar)
Gość
Wysłany: 2011-03-07, 21:01   

szpilki do osobowych mitsubishi prawdopodobnie spełnią Twoje oczekiwania, a nakrętka nie będzie na samej końcówce gwintu.

Bachur
Gość
Wysłany: 2011-03-07, 22:33